1. Vaja dela mojstra

Čeprav je fleksibilen delovni čas še toliko bolj mikaven, ko delaš nekaj metrov stran od postelje, se je treba upreti želji udarjanja po budilki do zgodnjih popoldanskih ur. Vstani, zajtrkuj, obleci se, kot da je običajen delovni dan, ter si pripravi delovno mesto kar se da stran od raznih motenj (postelja, televizor, hladilnik).

2. Zdrav duh v zdravem telesu

Naj te pomanjkanje sodelavcev, ki so pri volji za kavo, ne zmoti. Vsake toliko časa, najbolje na vsako polno uro, vstani, se razgibaj, in si vzemi nekaj minut pavze. Ohranjanje zdravega duha v zdravem telesu je še posebej pomembno v času, ko so vsi fitnesi zaprti in odbojka s kolegi ni opcija.

3. Odmor za pošteno kosilo

Naš imunski sistem deluje najbolje, ko ga napaja uravnotežena prehrana. Zato zavrzi idejo, da bi malical s sendvičem v eni roki in miško v drugi. Vzemi si vsaj pol ure, da v miru pomalicaš, stran od delovnega mesta, če se da. Še lažje ti bo, če odmor uskladiš s cimri, partnerjem, ali starši.

4. Uravnoteženo življenje

Marsikoga zamika, da bi pavze raztegnil kar na kakšno uro ali dve, saj se jih čez dan že nabere osem delovnih. Vendar ko je zunaj že tema in komaj končuješ z delom, kmalu ugotoviš, da nisi imel nič od dneva. Poskusi se držati vsaj približnega urnika, da ti v popoldanskih in večernih urah ostane še kaj časa zase.

5. Ostani v stiku brez stika

Običajno smo stalno v stiku s sodelavci, vodjo in strankami. Ko delaš od doma, so ti sodelavci pravzaprav prav toliko blizu, kot so ti bili v pisarni. Redno ohranjaj stike s sodelavci, da si na tekočem z dogajanjem na projektu in v firmi ter da se ti v izolaciji ne strga od pomanjkanja stikov. Za potovanje, delo na terenu in študij v tujini pa bo čas tudi poleti.
Za več informacij o njihovih najnovejših podvigih, ali če želiš stopiti v stik, Inei lahko slediš na LinkedIn profilu.

Scroll Up